AKT näkyy somessa
13.11.2019
Jäsenhankintakampanjan aika 14.11.2019-14.1.2020.
AKT näkyy sosiaalisessa mediassa normaalia enemmän seuraavan parin kuukauden aikana.
− Torstaina 14.11. käynnistyy jäsenhankintakampanja. Siinä keskeisiä kanavia ovat Facebook, Instagram, Youtube ja Spotify, kertoo AKT:n 1. varapuheenjohtaja Pekka Lehtonen. Lehtosen mukaan kampanjan tarkoitus on jakaa tietoa AKT:n tavoitteista ja lisätä tietoa työelämästä. Kampanja alkaa 14. marraskuuta ja päättyy 14. tammikuuta.
− Uskon, että kunhan ihmiset ymmärtävät, mistä ammattiyhdistystoiminnassa on kysymys ja miten tärkeitä työelämässä ovat esimerkiksi työehtosopimukset, niin halukkuus liittyä jäseneksi kasvaa.
Lehtonen pohtii, että yllättävän monelle on epäselvää esimerkiksi työehtosopimuksen merkitys.
− Kampanjamme jälkeen tämän pitäisi olla aika monelle huomattavasti selvempää, hän sanoo.
Kampanjan jälkeen some-kanavat jäävät AKT:n muun viestinnän käyttöön.
Päivitetty: 14.11.2019
Viimeisimmät uutiset
- SAK:n hallitus suosittelee eläkesovun hyväksymistä20.1.2025
- Matkustamohenkilökunnan sopimusneuvottelut etenevät hitaasti17.1.2025
- Säiliöauto- ja öljytuotealan neuvotteluissa katsottu kortit puolin ja toisin17.1.2025
- Autoliikenteen neuvotteluissa ei edistystä17.1.2025
- Viking Line Abp:n työehtosopimusneuvottelut alkavat15.1.2025
- Ahtausalan ja liikenneopetusalan tes-neuvottelut alkoivat10.1.2025
- TES-neuvottelut jatkuvat tammikuussa20.12.2024
- AKT:n palvelut joulunaikaan ja vuodenvaihteessa20.12.2024
- Kuljetusliitot: Peruspalveluinfraa hoitavien yhtiöiden on pysyttävä valtion omistuksessa17.12.2024
- AKT:n tes-neuvottelut jatkuvat16.12.2024
Päivitetty: 14.11.2019