AKT näkyy somessa
13.11.2019
Jäsenhankintakampanjan aika 14.11.2019-14.1.2020.
AKT näkyy sosiaalisessa mediassa normaalia enemmän seuraavan parin kuukauden aikana.
− Torstaina 14.11. käynnistyy jäsenhankintakampanja. Siinä keskeisiä kanavia ovat Facebook, Instagram, Youtube ja Spotify, kertoo AKT:n 1. varapuheenjohtaja Pekka Lehtonen. Lehtosen mukaan kampanjan tarkoitus on jakaa tietoa AKT:n tavoitteista ja lisätä tietoa työelämästä. Kampanja alkaa 14. marraskuuta ja päättyy 14. tammikuuta.
− Uskon, että kunhan ihmiset ymmärtävät, mistä ammattiyhdistystoiminnassa on kysymys ja miten tärkeitä työelämässä ovat esimerkiksi työehtosopimukset, niin halukkuus liittyä jäseneksi kasvaa.
Lehtonen pohtii, että yllättävän monelle on epäselvää esimerkiksi työehtosopimuksen merkitys.
− Kampanjamme jälkeen tämän pitäisi olla aika monelle huomattavasti selvempää, hän sanoo.
Kampanjan jälkeen some-kanavat jäävät AKT:n muun viestinnän käyttöön.
Päivitetty: 14.11.2019
Viimeisimmät uutiset
- AKT:n saarrot loppuvat22.2.2025
- AKT: ”Päänavaus ei ole automaatti muille aloille – AKT:n tes-kierros jatkuu”22.2.2025
- AKT:n neuvotteluviikon päättivät Viking Linen sekä huolinta-alan varastoterminaalien neuvottelut21.2.2025
- AKT:ssa neuvoteltu jälleen useilla aloilla – joissain hieman edistystä19.2.2025
- AKT tukee Teollisuusliiton tes-neuvotteluja viidennellä saarrolla19.2.2025
- AKT:n hallitus antoi valtuudet päättää työtaistelutoimista17.2.2025
- Neuvottelut jurraavat liki paikoillaan14.2.2025
- SLL, AKT ja IAU yhteistyöhön - tavoitteena lentoliikenteeseen toimialakohtaiset tes-ratkaisut14.2.2025
- Autoliikenteen sekä huolinta-alan työehtosopimusneuvotteluita jatkettu11.2.2025
- AKT tukee Teollisuusliiton tes-neuvotteluja neljännellä saarrolla12.2.2025
Päivitetty: 14.11.2019